Frukost på sängen ,Stan , regn , sol , Jordgubbar på hötorget :)

Alarmet ringde och det var dags att gå upp , gissa vad klockan var ? Jo 05.30, suck. Men jag och brallis hade lovat mamma och pappa att ge dom frukost på sängen. Så jag gick in för att väcka alice hon vaknade. Tro mig det var svårt att få henne att gå upp ! men vi gick ner för att börja göra ett par stycken scones. alice började med receptet och jag började plocka fram smör, hallon-sylt , te , kaffe, juice mm.  på en bricka. när vi var klara var kl. runt 06.10. Då gick vi upp med brickan och sconesen och satt och åt frukost med familjen, mysigt eller hur?
Pappa var på bra humör och åkte sen till jobbet kl. 07.00. Sen så har jag och Alice övat på The climb av: Miley Cyrus.
Den är jättefin. Alice spelar trummor och jag piano. Kan låta konstigt att jag spelade piano men jag har kollat på en sida
www.991tabs.com där man kan lära sig vilka noter man trycker på , haha !

// En Fredag Morgon 10 juli 09
_______________________________________________________________________________________________

Jag gick och gjorde mig iordning tills vi skulle möta pappa inne i stan. Vi skulle gå till kungshallen och äta mat. Vi tog 12.24 tåget in till stan träffade pappa gick och åt , självklart tog jag sushi favoritmaten. Men nästa gång blir det nog china-mat. Efter maten så gick vi till hötorget då var det regn =( . Vi köpte en bukett blommor till Familjen stening. Eftersom det blir middag hemma hos dom. Vet inte riktigt säkert om jag kommer vara där så länge . För att inte linnea irl ngn i min ålder  kommer vara där . Sen så köpte vi två liter jordgubbar 50 kr för dom =) !
Vi gick förbi Buttrix , jag måste verkligen säja att det är en rolig affär , mest skräp :S .
Sen ville jag gå in på Topshop , men resten av Familjen ville gå hem så jag fick vell följa med . När vi var på väg till T-centralen så gick vi förbi Hemtex. Där köpte jag två kuddöverdrag : REA =) 19:- kr styck !

Riktigt fina tycker jag =)

-En sportbh 199 kr stadium
- En ljusblå randig t-shirt joy 250:-
- bekini knyt ( inte ny men jag har inte lagt upp den) 5 veckor.. typ 500 tsm.. + boxer svarta 200 kr Twilfit = 700 kr
- Grå trekvartsarm, Randig turkos trekvarts ( vet inte märket) 300:- styck
- shorts =Klippta jeans =)

Fin KoftTröja . Ny  499kr :)

_________________________________________________________________________________
// Tack för idag eran Ebba !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0