Ebbas seglingsdagar ! =)

Jag åkte tidigt från min kompis landställe till dalarös brygga för att segla i båten =) . Vi träffade cilla ( kusines) + moster Elin där. Sen var det bara att börja segla. Det var bra väder och blåsde bra så att vi gick i 7 knop. Efter 30 min så hittade vi en fin plats ute i skärgården att slå plats på . Ön som vi stannade vid hette Mörtebunsön som ligger brevid kvinnoholmen. Jag och cillan gjorde en sallad och vi satte oss i båten för att äta, den var jättegod :) !
Efter lunchen så gick vi ut i skogen och det fanns supermkt blåbär så vi började plocka i en skål som vi kunde ha till efterrätt till middagen. Det var verkligen härligt att vara ute på en ö när det var fint väder !

FÖRMIDDAG / EBBA <3
__________________________________________________________________________________________

Då blev det kväll och vi grillade kött , tsuchini ( slags gurktyp ) , obergine det var gott + att vi hade ngt slags extrella sås.
supergott det med. Mammorna gjorde efterrätten = Äpple, blåbär´s knyte =) . sen satte vi oss ute på en klippa och värmde oss framför den lilla grillen som brann upp slutet av kvällen , haha det var asroligt att se när hela skitens färg smälte =) . Sen så var det dags att sova. Godnatt !
____________EFTERMIDDAG/ ebba________________________________________________________________

Morgon : Frukost , Tråk , tråk -_- ! resa till ett fik :winerbröd + cola, Tråk tråk , hemfärd , sitter nu och skriver
Hahha den här dagen var den tråkigaste på länge , men jaja jag har sms med massa roliga människor det var kul.
hela jag gungar eftersom jag vant mig vid båten nu :S

Puss hej , ngr bilder :P

kajsa och jag , maraton stan !
KAJSA                                           och                         Jag <3 09 maraton !

Min nicki <3

Söta, söta philip ! sportscamp 09
vaxkapinetten london 05 <3
Jag och lillasyster-05 ( vaxkabinetten ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0